cinta sempurna....

kisahku adalah hidupku...

Rabu, 16 Februari 2011

adik sakit gigi..

aduh..x tahu kenape pagi ni adik menangis tak henti-henti..puas di tanye tp tak dijawabnye..suruh makan pun adik tak mahu makan,.baru aku terfikir yang gigi dia banyak rosak..mungkin adik sakit gigi..mmm..memang x syak lagi memang adik sakit gigi..ape harus aku buat?

layu je mata adik..
hal gigi ni aku x takut sangat sb along pun pernah jadi mcm ni..memang dah tersurat dan tersirat gigi anak aku cepat rosak..walau aku dah jaga dengan baik sekali pun..berbalik pade adik td aku cuma bagi adik ubat tahan sakit jew..sebab kalau aku pergi klinik pun doktor x boleh buat ape2 sb gusi adik membengkak..lepas makan ubat adk dah boleh makan dengan baik..alhamdulillah..

Label:

1 Ulasan:

Blogger Unknown berkata...

elele..cianyo kat akif ni..jgn mkn gula2 byk tau!

17 Februari 2011 pada 12:48 PG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama