cinta sempurna....

kisahku adalah hidupku...

Ahad, 13 Februari 2011

Along@Haikal Danial vs Pemalu

Mmm,,bestnye air ni..

ni anak sulong aku..sekarang umur dia dah nak masuk 6 tahun..along ni seorang anak yang baik,,tp kadang-kadang aku agak pelik dengan satu sikap along dr kecik lg x pernah berubah2..iaitu PEMALU..mmg agak sukar untuk mengetahui Along sakit atau tidak kerana along x banyak cakap atau mengadu sesuatu pd aku.ade satu hari tu Along sakit gigi,.sampai bengkak pipi pun along x mengadu pada aku..kalau budak lain mmg dah x tahan dan terus menangis..tp along tidak.aku sebagai ibu hanya tertanya2 kenape sikapnye begitu.. mungkin aku rasa dia takut untuk ke klinik agaknye.budak2 mmg takut dengan doktor kan?..berbalik pasal malu ni,ade satu hari tu, suami aku kena ganti guru yang mengajar di kelas along kerana cikgu tu bercuti..sebelum suami aku sampai ke kelas along,suami aku sempat memerhati dr jauh mcmn kelakuan anak sulong dia tengah belajar..along sedang bergurau dgn geng2 sekelas dia.jd suami aku masuk je la kelas along dengan memberi salam..dengan terkejutnya along lihat ayah dia masuk ke kelas,terus along tertunduk sampai habis waktu...dengan ayah sendiri pun along boleh malu..ya Allah..aku kena bertindak sebelum merebak ni..ade ape2 nasihat yang boleh membantu?komen dr anda amat diperlukan..


mungkin umie atau pa pun berperangai begitu mase kecik kot..

Label:

1 Ulasan:

Blogger Unknown berkata...

hehe..pemalu benor haikal ye..die trkejut sgt tu sbb ttibe je ayah die masuk smpai x trkata..

20 Februari 2011 pada 1:43 PG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama