cinta sempurna....

kisahku adalah hidupku...

Sabtu, 12 Februari 2011

Techno Water

Mula-mula aku memang tak berminat dengan benda ni..pada aku semua air adalah sama saje..bila di minum rasenye tetap sama dengan air biase yang ade kat rumah aku.apabila pada suatu hari aku terbaca satu risalah tentang penapis air ni.tiba-tiba timbul satu kesedaran betapa aku memang tidak menjaga kesihatan ahli keluarga aku sendiri terutama anak-anak aku yang semakin membesar dan membesar.lagipun harga dia memang murah dan boleh di bayar secara ansuran...dan di sini aku ingin kongsikan sekali kebaikan techno water ni..informasi ni aku ambil dlm kotak penapis air yang aku beli baru2 ini.
...TECNO WATER penapis air dalaman yg berkuliti, berjenama dan di SAH kan, serta mengeluarkan kuliti air yg dijamin serta mampu dimiliki setiap rumah dgn bulanan rendah. 10 Alasan kenapa meninum air baik untuk anda dan kenapa anda harus menetapkan meminum 8 – 10 gelas air sebagai sebahagian jadual waktu harian anda :
  1. Memperolehi kulit yang sihat
  2. Mengurangkan berat badan
  3. Menyingkir segala toksin di dalam badan
  4. Mengurangkan risiko di jangkiti penyakit jantung
  5. Melembutkan dan melicinkan sendi tulang dan otot-otot
  6. Sentiasa berada dalam keadaan selesa
  7. Sentiasa berasa segar, meningkatkan daya tumpuan dan kewarasan
  8. Mengawal suhu badan anda
  9. Mengurangkan risiko dijangkiti penyakit
  10. Berubah keadaanyang lebih baik
Penapis Air TecnoWater kini dengan menambah teknologi baru yang istermewa, ia mampu meningkatkan prestasi untuk :
  • Menapis toksin – toksin dari badan anda
  • Meningkatkan metabolisma dan system keimmunan anda.
  • Membantu mencegah masalah jantung dan pengaliran darah
  • Melembapkan kulit anda, melambatkan hayat umur pigmentasi anda
  • Menyelesaikan masalah sembilit
  • Menjamin kesegaran ikan daging dan sayu-sayuran ke hayat yang lebih panjang
  • Menghapuskan bau ikan yang kurang elok dan menentukan khasihat tersebut 
selepas aku pakai ni aku mmg kurang la rase sakit

Label:

8 Ulasan:

Blogger Unknown berkata...

demi mnjaga ksihtn..sanggup je kan..lgpun dlm bujet lg

17 Februari 2011 pada 1:25 PG  
Blogger Rendra Septrian berkata...

assalamualaikum
tabung biru spt di atas punya saya rusak,,,bisa di pesan sparepart nya

29 September 2011 pada 12:30 PG  
Blogger Unknown berkata...

Mmg terbaek r korang jual nieh bnda nieh kn..blh tipu org..filter kt sblh to asl aku punye xde ea..kt dlm gmbr ade plk...

14 Mac 2016 pada 10:15 PG  
Blogger Unknown berkata...

Mmg terbaek r korang jual nieh bnda nieh kn..blh tipu org..filter kt sblh to asl aku punye xde ea..kt dlm gmbr ade plk...

14 Mac 2016 pada 10:16 PG  
Blogger Unknown berkata...

mmg penipu pn...aku ade bli 1 cash aku byr yg skali dgn dispencer... ms psg ade bocor kat filter tu ble aku telpn srh dtg bleh plak dia ckp yg tu keje techniction.ckp nk srh tecniction dtg haram sekor pn xde dtg... mcm sial dh 2 tahun dh xde sekor pn yg dtg service ke chek ke ckp ms nk bli tu ade org dtg service kepale butuh r

17 Oktober 2018 pada 10:47 PTG  
Blogger Unknown berkata...

Saya nak tanya?
Dekat nama nak beli hos biru dan hos putih..dekat kawasan Miri Sarawak..sebab hos saya biru n putih dah rosak.. bantu saya boleh? puas saya cari dekat nm2x kawasan cari hos tersebut tak dapat2x lagi.. tolong bagi tahu saya k..👍

1 Julai 2019 pada 5:25 PG  
Blogger elsa berkata...

nak cari sparepart/alat gantian atau servis penapis air tecno water @ swisspro boleh hubungi 05-3139988

24 Julai 2019 pada 8:01 PTG  
Blogger Pangkah Technowater berkata...

Jenema Techno Water macam pundek..xdak servis lgsung, call haram xmenjawab..pegi jahanam la techno water butoh..jualan selepas servis xdak, kpala butoh syarikat babi ni..ptuihh

15 April 2020 pada 12:15 PG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama