cinta sempurna....

kisahku adalah hidupku...

Khamis, 10 Februari 2011

rumahku syurgaku

ok.ini rumah aku ..kecik jew kan?tp besar pada diri aku yang mmg x mampu nk beli rumah sebesar banglo tu....tp aku mmg x suka rumah besar2 sangat sb aku ni tak pandai nak kemas rumah pun..ni adk2 iparku yang tolong deco rumah ni..kalau harapkan aku maknenye..mmm faham2 je la..kalau nak tahu aku dah menyewa rumah semenjak aku mula2 kahwin lagi,kira2 dah nk masuk 8 tahun..kalu di buat pengiraan aku sendiri dah 21k aku beri kat makcik yang aku sewa rumah dulu tu..banyak jgk tu..

2 Ulasan:

Blogger Unknown berkata...

BEST akak dh ade umah sndiri!!

17 Februari 2011 pada 1:26 PG  
Blogger seriey berkata...

mmm..boleh la tahan..tp bulan ni dah start potong gaji a.ngoh..tenat sket duit bulan ni..huhu

18 Februari 2011 pada 1:04 PG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama