cinta sempurna....

kisahku adalah hidupku...

Selasa, 15 Februari 2011

orang giler!!!

ni ade la satu kisah lucu aku nak share pada pembaca blog aku ni..kejadian ni berlaku 2 atau 3 minggu lepas.
pada satu pagi tu selepas aku say goodbye kepada suami dan anak aku untuk ke sekolah..aku mula menyapu di luar rumah..aku dah nampak ade seorang perempuan berdiri di beranda depan rumah aku..hati aku berbisik..ada orang rupanye ingat x ade orang bcoz dah lama rumah itu kosong..maklumlah aku baru pindah kat kawasan ni.maka x kenal la jiran2 kat sini..jd aku buat derk je la..pastu aku terlupa nak tutup pintu pagar..dalam 5 minit kemudian,sedang aku mengemas rumah aku terdengar derap tapak kaki seseorang di dalam pagar rumah.aku pun menyelak langsir dan melihat seorang perempuan berdiri di luar..tanpa berfikir panjang aku membuka pintu grill dan pintu rumah..lalu terus bertanya 'kak nak tengok rumah ke'?..soalan aku tiada jawapan,malah perempuan tu tengok aku macam nak telan..aku pun ape lagi,tak tertelan air liur aku seketika lalu terfikir mungkin orang gila..lalu menutup pintu rumah dengan kuatnye..
disini la perempuan tu berdiri

selepas tu aku menangis la seorang diri dan ketakutan..dalam setengah jam perempuan tu berada dalam kawasan rumah aku dan beredar dengan mengambil baju anak aku dan under aku,,nak buat ape pun tak tau la..memang mengerikan dan melucukan kerana peristiwa ini x pernah berlaku pada aku sblm ni..

ape dia buat dengan under aku tu ek?

Label:

1 Ulasan:

Blogger Unknown berkata...

uih bahaya tu... ape dia wat ngn brg akak eh..hihi kak.. ni kat depan umah kak eh? nampak besar gak

17 Februari 2011 pada 12:57 PG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama