cinta sempurna....

kisahku adalah hidupku...

Isnin, 14 Februari 2011

adik@akif haidar

macho tak muka adik?
ni anak bongsu aku(bongsu buat mase ni la)iaitu adik..adik ade iras2 aku sikit..along mungkin terikut muka pa dia kot..tak tau la itu pandangan aku sahaja..adik seorang yang banyak cakap dan kadang2 adik suka buat lawak.boleh masuk raja lawak gitu..kalau x ade adik,rumah aku akan sunyi..tahun ni aku x hantar adik ke sekolah kerana pada aku adik masih kecil.mungkin kerana aku tak ade anak kecil kot..cousin2 yang sebaya dengan adik semua dah bersekolah.kadang2 adik bertanye kenape adik x bersekolah mcm budak lain?kasihan pula aku mendengarnye...maybe,tahun depan aku hantar adik bersekolah..


td adik cakap bila besar nanti nak jadi polis..aku tersentuh kerana kecik2 lagi adik dah ade cita-cita..

2 Ulasan:

Blogger Unknown berkata...

pandai akif ni ye..nak jd polis tembak pnjahat ye:)

17 Februari 2011 pada 1:15 PG  
Blogger seriey berkata...

mula2 dia kate nak tembak hantu kak limah balik rumah tu..pastu kak cakap polis mane boleh tembak hantu..pastu dia tukar pulak nak tembak orang jahat..

18 Februari 2011 pada 12:48 PG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama