cinta sempurna....

kisahku adalah hidupku...

Khamis, 17 Februari 2011

percayalah..

aku ni memang peminat no 1 siti dan anuar zain..sejak dari sekolah lagi aku dah minat kat siti n anuar zain..tapi aku more lagi minat pade siti la..anuar zain ni suam2 kuku je la. kalau keluar tv maknenya aku la yang paling depan duduk dpn tv tu..dulu hampir semua album siti aku ade..tp sekarang dah hilang entah kemana..tp aku sempat menghafal semua lagu siti ni..haha..kate dah minat..

gambar ni aku ambil dlm facebook siti..comel x?

tapi ramai jgk x minat dengan siti ni..

anuar zain pulak aku hanya minat kat rupa paras dia je.suara dia best jugak tp setakat ok je la....lagu dia yang paling aku suka adalah lagu lelaki ini..





terselit gambar deja moss kat belakang..

Label:

3 Ulasan:

Blogger Unknown berkata...

saye pun peminat die gak kak! tapi minat gloz time dia sebelum kawin..die dah kwin sedikit kureng...

17 Februari 2011 pada 12:45 PG  
Blogger seriey berkata...

test

18 Februari 2011 pada 12:38 PG  
Blogger seriey berkata...

hehe..minat saje farah..x tahap peminat fanatik sangat..

18 Februari 2011 pada 12:41 PG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama