cinta sempurna....

kisahku adalah hidupku...

Ahad, 20 Februari 2011

wajah-wajah anak saudara

oleh kerana aku ni ramai sangat anak2 saudara,jadi hari ni aku nak upload gambar2 diaorang.. gambar-gambar ni aku ambil mana yang ade dlm simpanan aku aje la..yang x ade tu maaf di pinta,,so..kalau nak tahu aku mempunyai 45 orang ank saudara..dibelah suami aku x la ramai sangat cuma dlm 11 orang..

baby hariz

humaira 

 baby Delisha naznin
amin
adi



afikah



ni saje yang sempat aku upload sebab dah lewat malam.yang tak ade dlm gambar bi dharap jan bermuram durja kerana mokyie 0r mokngoh sayang kamu semua,,..so gud night..


anak2 adalah harta bagi aku dan anak2 saudara adalah permata hati bg aku..

Label:

4 Ulasan:

Blogger izarmaria berkata...

sory gambar2 tidak memuaskan kerana kesilpan teknikal..hehe

20 Februari 2011 pada 1:07 PG  
Blogger Unknown berkata...

hariz n kakak pun ado..he

20 Februari 2011 pada 1:29 PG  
Blogger seriey berkata...

hehe..tp x pandai nak adjust gambo..huhu..kena banyak belajo lagi..

20 Februari 2011 pada 11:09 PTG  
Blogger Unknown berkata...

xper kak slow2..Same2 kite bertatih k..

20 Februari 2011 pada 11:24 PTG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama